Crossmediale toepassingen: welke wapens brengt u wanneer in de strijd om uw doelgroep zo goed mogelijk te bereiken?
Terug
Crossmediale toepassingen
Waarom?
U wilt uw doelgroep bereiken. Natuurlijk. U wilt daarvoor marketinguitingen inzetten. Een website. Een brochure. Een e-mailing. Vaak is het nodig om meer uitingen in te zetten. Tegelijkertijd of in aansluiting op elkaar. Zo benadert u uw doelgroep als het ware van verschillende kanten. Communicatie Partners denkt graag met u mee over de inzet van deze zogenoemde crossmediale toepassingen.
Uitdaging
Communicatie is niet roepen maar raken. Om uw doelgroep echt te raken, kan het zijn dat u een aantal ‘wapens’ in de strijd moet brengen. Het is uw en onze uitdaging om te bepalen welke crossmediale toepassingen u nodig hebt om uw boodschap te laten landen bij de doelgroep. Zodat die boodschap de doelgroep aanzet tot bijvoorbeeld aankoopgedrag. Het is bekend dat crossmediale marketingcampagnes de respons verhogen.
Uitvoering
Communicatie Partners werkt complete marketingcampagnes voor u uit. Wij maken u duidelijk waarom wij op welk tijdstip welke uitingen in willen zetten en met welk beoogd resultaat. Wij zetten daarvoor graag onze professionele en creatieve marketing- en productiemedewerkers voor u in.
Crossmediale diensten
- business to business-campagnes: het vinden van nieuwe klanten voor uw organisatie;
- business to consumer-campagnes: het bevorderen van een hoge klanttevredenheid;
- non-profit-campagnes: het vinden van nieuwe donateurs.
Meer weten? Neem dan contact met ons op.
Creatie & Concept
Uw organisatie moet zo goed mogelijk voor de dag komen. Moet een professionele uitstraling hebben. Maar hoe geeft u uw boodschap nu op een aantrekkelijke manier vorm en inhoud? Welk onderliggend concept wilt u uitgewerkt zien in uw uitingen? Communicatie Partners heeft de kennis van zaken om úw ideeën te vertalen. Om ónze ideeën met die van u te verbinden. Om zo te komen tot een krachtige creatie op basis van een fris en eigentijds concept.